Pages

Sunday 5 May 2013

PRU 13: SYUKUR ALHAMDULILLAH KELUARGA SAYA TELAH SEDAR DARI TIDUR…


New Picture 2
Blog ini telah lama tinggalkan hal-hal politik, walau pun saya sentiasa kemaskinikan maklumat tentangnya, terumata PRU 13 yang mana pengundian sedang berjalan sekarang.

Namun hari ini saya tidak dapat juga elak dari menulis tentangnya, kerana hari ini merupakan satu sejarah bagi keluarga terdekat saya (terutama isteri, seorang anak dan kakak ipar) yang telah lama menyokong pembangkang atas sebab-sebab tertentu.

Hari ini mereka telah sedar dari tidur dan memangkah Barisan Nasional.

New Picture 3

Syukur Alhamdulillah. Semoga apa yang berlaku pada keluarga saya juga berlaku di seluruh negara.

Nota: Saya baca artikel ini semalam. Menggeletar saya dibuatnya. It will give you the creeps. Bacalah. Nak ke kita benarkan Pakatan Rakyat memerintah?


No comments:

Post a Comment

Please adhere to proper blog etiquette when posting your comments. This blog owner will exercise his absolution discretion in allowing or rejecting any comments that are deemed seditious, defamatory, libelous, racist, vulgar, insulting, and other remarks that exhibit similar characteristics. If you insist on using anonymous comments, please write your name or other IDs at the end of your message.